TT Festival

Productie, marketing en communicatie

TT Festival Assen

Het TT Festival Assen is dé perfecte mix van muziek, ronkende motoren en de geur van brandend rubber. Een vierdaags festival in de binnenstad van Assen met 8 podia, meer dan 100 artiesten, 200.000 bezoekers en zo’n 1.000 motoren die jaarlijks meerijden in de TT NightRide.

Bekijk de aftermovie van 2019
  • Opdrachtgevers: Gemeente Assen, GK Producties en Diner Mobile
  • Jaren: 2012, 2013, 2015, 2016, 2017, 2018 & 2019
  • Website: www.ttfestival.nl
  • Diensten: Productie, vrijwilligers & (crisis)communicatie

2019

(Crisis)communicatie

Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.

Bekijk project

2018

(Crisis)communicatie

Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.

Bekijk project

2017

(Crisis)communicatie

Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.

Bekijk project

2016

(Crisis)communicatie & Innofest

Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de digitale schermen, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen i.h.k.v. crowd management. In de voorbereiding en tijdens de uitvoering was ik verantwoordelijk voor de samenwerking met Innofest.

Bekijk project

2015

(Crisis)communicatie

Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.

Bekijk project

2013

Productie & Vrijwilligers

Vanuit het productieteam was ik verantwoordelijk voor de hospitality riders van de artiesten en de vrijwilligers die de op- en afbouw van het evenement verzorgden. Daarnaast schreef ik in het voortraject mijn afstudeeronderzoek over de identiteit en het imago van het TT Festival Assen.

Bekijk project

2012

Productie, marketing & communicatie

In 2012 was ik verantwoordelijk voor de sponsoren, marketing en communicatie van het TT Festival. De uitstraling in de stad was uniform en landelijke organisaties verbonden zich aan het festival. Deze editie had het festival 130.000 bezoekers verspreid over drie dagen.

Bekijk project