TT Festival Assen
Het TT Festival Assen is dé perfecte mix van muziek, ronkende motoren en de geur van brandend rubber. Een vierdaags festival in de binnenstad van Assen met 8 podia, meer dan 100 artiesten, 200.000 bezoekers en zo’n 1.000 motoren die jaarlijks meerijden in de TT NightRide.
- Opdrachtgevers: Gemeente Assen, GK Producties en Diner Mobile
- Jaren: 2012, 2013, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 & 2020
- Website: www.ttfestival.nl
- Diensten: Productie, vrijwilligers & (crisis)communicatie
2019
(Crisis)communicatie
Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.
2018
(Crisis)communicatie
Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.
2017
(Crisis)communicatie
Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.
2016
(Crisis)communicatie & Innofest
Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de digitale schermen, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen i.h.k.v. crowd management. In de voorbereiding en tijdens de uitvoering was ik verantwoordelijk voor de samenwerking met Innofest.
2015
(Crisis)communicatie
Verantwoordelijk voor de totale communicatie t.b.v. de bezoekers tijdens de week van het festival, waaronder de sociale media (Facebook, Twitter en Instagram), de website en alle digitale schermen in de stad, waarmee we het publiek informeren en indien nodig sturen in het kader van crowd management.
2013
Productie & Vrijwilligers
Vanuit het productieteam was ik verantwoordelijk voor de hospitality riders van de artiesten en de vrijwilligers die de op- en afbouw van het evenement verzorgden. Daarnaast schreef ik in het voortraject mijn afstudeeronderzoek over de identiteit en het imago van het TT Festival Assen.
2012
Productie, marketing & communicatie
In 2012 was ik verantwoordelijk voor de sponsoren, marketing en communicatie van het TT Festival. De uitstraling in de stad was uniform en landelijke organisaties verbonden zich aan het festival. Deze editie had het festival 130.000 bezoekers verspreid over drie dagen.